مشاوره انجام پایان نامه مدیریت گردشگری
به این مطلب امتیاز دهید!

مشاوره انجام پایان نامه مدیریت گردشگری

مشاوره انجام پایان نامه مدیریت گردشگری در این مقاله مورد بررسی قرار می گیرد.

صنعت گردشگری به عنوان صنعتی پویا ، بخش مهمی از فعالیت های اقتصادی کشورهای توسعه یافته و در حال توسعه را به خود اختصاص داده است ، به طوری که بر اساس پیش بینی انجام شده ای توسط سازمان جهانی جهانگردی ، در سال 2020 ، حدود یک میلیارد و پانصد و شصت میلیون نفر به گردشگری خواهند پرداخت و درآمد های ناشی از گردشگری بین المللی در این سال به یک و نیم تریلیون دلار خواهد رسید ، مورد توجه طیف وسیعی از سیاست گذاران و برنامه ریزان نظام های سیاسی و مدیران اجرایی قرار گرفته است . از اینرو رقابت شدیدی در این میان بوجود آمده است که تاثیر تغییرات پر شتاب محیط بر آن ، اهمیت توجه به تدوین راهبردها را برای موفقیت کشورها در امر گردشگری دو چندان می کند. باشد که این پایان نامه بتواند قدمی موثر در پیشبرد صنعت گردشگری کشور داشته باشد برای انجام پایان نامه مدیریت گردشگری کلیک نمایید.

اهداف رشته تحصیلی مدیریت گردشگری

مدیریت استراتژیک می‌تواند به عنوان رویکردی مناسب به منظور برنامه‌ریزی در سطح جامعه گردشگری به کار رود. به طوری که اعتقاد به این است که رویکرد مدیریت استراتژیک وسیله‌ای مناسب به منظور معرفی و اجرای مناسب استراتژی‌ها در چارچوب سیستم گردشگری است. برنامه‌ریزی استراتژیک گردشگری فرایندی است که حداکثر منافع حاصل از توسعه گردشگری را هدف قرار می‌دهد، بطوریکه نتیجه توسعه، یک تعادل مناسب بین کیفیت و کمیت عرضه و سطح تقاضا، بدون به خطر انداختن توسعه اقتصادی – اجتماعی و زیست محیطی برای جامعه محلی و پایداری آنها خواهد بود. بنابراین برنامه‌ریزی استراتژیک گردشگری به معنای ارائه چارچوبی است جهت ارائه جهت‌دهی‌هایی برای سازمان یا مقصد گردشگری  و بر کیفیت، کارایی و اثربخشی تأکید دارد. برای انجام پایان نامه مدیریت گردشکری کلیک نمایید.

محورهای کلی انجام پایان نامه مدیریت گردشگری

انجام پایان نامه مدیریت گردشگری – بازاریابی محصولات گردشگری و توریسم

ازاریابی گردشگری در اقتصاد کشورهایی که موقعیت آن را دارند تاثیر دارد. و مردم فراوانی از این مکان ها دیدن می کنند. برای همین وجود استراتژی های هدف مند بازاریابی در زمینه بازاریابی گردشگری می تواند نقطه شروع یک موفقیت توریستی باشد. طراحی درست برای بازاریابی گردشگری ضمانتی حقیقی برای فعالیت های بشر از ناحیه اقتصادیست.در بخش گردشگری با صرفه نظر از مکان های قابل بازدید، و اعتبارات کسب و کاری برای رضایت توریست ها، فروش محصولات و ارائه خدمات یکی دیگر از راه های توسعه یک کشور به شمار می رود. البته یک بازاریاب باید با عملکردی مثبت به تحقق اهداف خود دست یابد. کسب اطلاعات از بخش فعالیت های گردشگری فقط مختص ارائه خدمات گردشگری، مطالعه بازار گردشگری و محصولات، مطالعه بخش گردشگری کشورهای مختلف برای رقابت نمی شود. بلکه باید طبیعت و نیازهای گردشگران را با تلاش درک کرده و برآورده سازید. تعریف بازاریابی توریستی با گذشت زمان و توسعه این بخش مراحل گوناگونی را پشت سر گذاشت. مفهوم این نوع بازاریابی در گذشته به معنای “بازار مشتری” و “توجیه محصولات” نام گذاری شده بود، این مراحل با مرور زمان و توسعه به بازاریابی گردشگری تغییر نام داد. می توانیم بازاریابی گردشگری و اهداف آن را یک فعالیت اداری بدانیم که شرکت ها از طریق آن به تعیین مشتریان بالقوه و قدیمی خود می پردازند. شرکت ها از طریق ارتباط با گردشگران تاثیر محصولات و خدمات، نیازها، ترجیح هات خود نسبت به مکان ها و کشورها . … را بررسی می کنند تا به اهداف خود که رضایت مشتریان است دست یابند.

انجام پایان نامه مدیریت گردشگری – مدیریت کیفیت جامع در صنعت گردشگری و توریسم

حضور موثر در بازار رقابتی، همراه با استفاده بهینه از تمامی امکانات و بهره‌برداری از منابع جدید برای تولید و ارائه خدمات مطلوب و باکیفیت مناسب، بر اساس رضایت‌‌مندی مشتری ضرورتی اجتناب‌ناپذیر است. امروزه تنها سازمان‌هایی در عرصه رقابت از موقعیت مناسب برخور‌دارند که محور اصلی فعالیت خود را تامین خواسته‌های مشتریان با حداقل قیمت و حداکثر کیفیت قرار داده‌اند. از آنجا که سازمان‌ها با چالش‌های اساسی از جمله رقابت شدید، تغییر انتظارات مشتریان و تحولات روز افزون فناوری مواجه هستند، بنابراین تعهد تولیدکنندگان در زمینه رفع عیوب محصولات و مشکلات در ارائه خدمات افزایش یافته است. انعطاف‌پذیری و رقابت در پاسخ به نیازهای مشتریان به‌عنوان منبع اصلی مزیت رقابتی پایدار برای سازمان‌های تجاری محسوب می‌شود. در حقیقت دلیل اصلی رسیدن به تعالی، ایجاد نگرش اولیه مناسب، به دست آوردن راه حل‌های کارآمد کسب‌وکار، رضایت مشتریان و تولیدکنندگان و… است.

در نتیجه تمامی مدیران دریافته‌اند برای جلوگیری از اشباع محصول یا مرگ سازمان خویش از رویکردها و روش‌های نوین که یکی از مهم‌ترین آنها مدیریت کیفیت جامع است استفاده کنند. مدیریت کیفیت جامع (TQM) به‌عنوان یکی از ابزارهای مهم، کارآ و موثر برای بهره‌وری و رویارویی با تغییرات سریع محیط و رقابت در سطح ملی و جهانی است. مدیریت کیفیت شامل چهار حوزه اصلی برنامه‌ریزی کیفیت، تضمین کیفیت، کنترل کیفیت و بهبود کیفیت و چهار هدف اصلی رضایت مشتریان، رضایت کارکنان، افزایش درآمد و کاهش هزینه‌های سازمان است. TQM راه‌حل جدیدی برای مدیریت سازمان‌ها محسوب می‌شود؛ یک راه کاملا قابل فهم و قابل پیاده‌سازی که می‌توان به کمک آن میزان عملکرد و کیفیت را بهبود بخشید. در کل هدف از TQM کمک به بالابردن کیفیت محصول یا خدمات است که با افزایش رضایتمندی مشتری همراه شده و در نهایت هزینه‌ها را نیز کاهش خواهد داد؛ امری که با اجرای آن می‌توان به افزایش کارآیی محصول یا خدمات ارائه‌شده امیدوار بود.

انجام پایان نامه مدیریت گردشگری – محیط ملی و بین المللی تجارت و گردشگری و توریسم

گردشگری ملی، شامل گردشگری بومی و برون مرزی می شود و گردشگری بین المللی، شامل گردشگری درون و برون مرزی می شود.

انجام پایان نامه مدیریت گردشگری – تحلیل رفتاری جهانگردی و تعامل فرهنگی

در تعریف جهانگردی، توجه به دو نکته فرهنگی و ارتباطی می تواند مبنای نگاهی دگرگونه و سیاستگذاریهایی نوین در این امر شود. نخست این واقعیت که تا پیش از این در واکنشی حیرت زده از درآمد سرشار که در دهه های اخیر از این راه نصیب کشورهای جهان گردید و به پیروی از اشتباهی تاریخی که رشد اقتصادی را معادل توسعه دانست و در سیاستگذاریها جنبه های فرهنگی را فقط زمانی لحاظ کرد که سود اقتصادی از آن حاصل شود، رسم بر این بود که به جهانگردی اصالتا به عنوان یک پدیده اقتصادی مربوط به دوران پس از پایان جنگ دوم جهانی و جهانی شدن اقتصاد نگریسته شود. در صورتی که – با توضیحاتی که گذشت – بسیار پیش از ظهور نوع جدید جهانگردی – که در جای خود به دلیل اینکه شکل خاصتری از جهانگردی به طور کلی است، شایسته توجه ویژه است -،این فعالیت به عنوان ارتباطی میان فرهنگی در جهان بشریت وجود داشته و خاستگاه آثار بسیاری در تولد و گسترش تمدنها بوده است. گویاترین مثال این نقش انکار ناشدنی، تاثیر جهانگردی مسلمانان و اشتیاق بی پایان آنان به شناخت جهان و فرهنگهای مختلف آن، در بسط و گسترش تمدن اسلامی است.

انجام پایان نامه مدیریت گردشگری – خط مشی گذاری در صنعت گردشگری و توریسم

برنامه گذاری و برنامه ریزی گردشگری و خط مشی گذاری گردشگری همواره با کلمه دگرگونی همراه بوده است. در ابتدا دهه این قرن دوره تعامل های پیچیده و بسیاری بود که سخنان متفاوت در صنعت گردشگری را به عنوان عوامل تأثیرگذار بر عملکرد بنگاه های بین المللی و تصمیمات سیاسی با توجه به کیفیت برنامه ریزی و خط مشی گذاری اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و زیست محیطی دربر گرفته است.

فرایند خط مشی عمومی ، بسیار امنیت شغلی گردشگری را تحت تأثیر قرار میدهد. صاحبان این مشاغل اغلب اطلاع چندانی از مباحث خط مشی گذاری نداشته و نمی دانند که چگونه با اعضای حکومتی برای مطرح ساختن برخی موضوعات مهم ارتباط برقرار کنند. در حال حاضر برخی از سازمانهای تجاری گردشگری به‏ همراه صاحبان مشاغل این صنعت به دنبال تغییر رویکردهای موجود در صنعت گردشگری در راستای ارتقای وضعیت این صنعت هستند. با توسعه بستر لازم در سطوح محلی، صنعت گردشگری قادر خواهد بود تا به تسهیل ارتباطات دوسویه مابین اعضای این صنعت در سطح محلی و تصمیم گیرندگان سیاسی در سطح ملی بپردازند و آنها را با اهمیت مباحث خط مشی گذاری که هم بر گردشگری و هم بر جوامع محلی تأثیرگذار است آشنا سازند.

انجام پایان نامه مدیریت گردشگری – رضایت مندی گردشگر

رضایتمندی گردشگران یکی از مهمترین عوامل رقابتی و بهترین شاخص برای تضمین رشد سودهای آتی محسوب میشود. امروزه بسیاری از مراکز، ارگانها و سازمانها، میزان رضایت گردشگران را معیاری مهم برای سنجش کیفیت کار خود قلمداد میکنند و این روند همچنان در حال افزایش است. رضایت گردشگر زمانی به دست میآید که فرآیندهای مناسب به گونهای طراحی شوند که خدمات ارائه شده توقعات و انتظارات گردشگر را برآورده نمایند. از آنجا که رضایتمندی گردشگرنقش مهمی در تداوم گردشگری و آینده این صنعت ایفا میکند، از موضوعاتی است که در حوزهی گردشگری بسیار مورد کنکاش قرار گرفته است چون گردشگران راضی تمایل به انتقال تجربهی مثبت خود به دیگران و تکرار مسافرت به محل دارند، شناخت عوامل رضایتمندی گردشگریکی از مهمترین حوزههای پژوهشی صنعت گردشگری است. ادبیات موضوع بیانگر این واقعیت است که سطح رضایتمندی گردشگر در یک سفر نتیجهی عوامل متعددی است که به طور کلی در فرآیند مقایسه بین دیدگاه گردشگر نسبت به محصوالت و خدمات دریافتی و انتظارات قبل و حین مسافرت او مورد ارزیابی قرار میگیرد. رضایت گردشگر نقش مهمی در موفقیت بازاریابی مقصد گردشگری ایفا میکند زیرا انتخاب مقصد، مصرف کاالها و خدمات گردشگری و تصمیم به بازگشت دوباره به مقصد را تحت تأثیر قرار میدهد

انجام پایان نامه مدیریت گردشگری – خرید اینترنتی خدمات گردشگری

فروشگاه های آنلاین خدمات گردشگری یک وب سایت است که مانند یک فروشگاه سنتی، اجناس مختلفی را برای فروش عرضه می‌کند. خریداران پس از ورود به سایت فروشگاه،کالاهای موردنظر خود را سفارش می‌دهند. پس از تکمیل سفارش، هزینه‌ی آن به چند شیوه قابل پرداخت است: با کارت‌های بانکی ،شیوه پرداخت نقدی به مأمور پست در زمان تحویل کالا، و یا واریز به حساب. پس از مشاهده و تأیید سفارش توسط مسئول فروشگاه، مأمور پست کالا را در محل فروشنده تحویل می‌گیرد و به دست خریدار می‌رساند. فروشگاه اینترنتی ARYASHOP یک فروشگاه تحت وب است که امکان خرید لوازم خانگی را بصورت online فراهم میکند.

مشاوره انجام پایان نامه مدیریت گردشگری - مشاورتز

مشاوره انجام پایان نامه مدیریت گردشگری – مشاورتز

نرم افزارهای کاربردی برای انجام پایان نامه مدیریت گردشگری

انجام پایان نامه مدیریت گردشگری با نرم افزار SPSS: نام یک خانواده نرم‌افزار رایانه‌ای است که برای تحلیل‌های آماری به کار می‌رود. «اس‌پی‌اس‌اس» مخفف «بسته آماری برای علوم اجتماعی» است. «اس پی اس اس» از جمله نرم‌افزارهایی است که برای تحلیل‌های آماری در رشته مدیرت، به صورت بسیار گسترده‌ای استفاده می‌شود.

انجام پایان نامه مدیریت گردشگری با نرم افزار LISEREL: لیزرل یک محصول نرم افزاری است که به منظور برآورد و آزمون مدلهای معادلات ساختاری طراحی و از سوی “شرکت بین المللی نرم افزار علمی” به بازار عرضه شده است. این نرم افزار با استفاده از همبستگی و کوواریانس اندازه گیری شده، می‌تواند مقادیر بارهای عاملی، واریانسها و خطاهای متغیرهای مکنون را برآورد یا استنباط کند و از آن می‌توان برای اجرای تحلیل عاملی اکتشافی، تحلیل عاملی مرتبه دوم، تحلیل عاملی تاییدی و همچنین تحلیل مسیر (مدل یابی علت و معلولی با متغیرهای مکنون) استفاده کرد.

انجام پایان نامه مدیریت گردشگری با نرم افزار AMOS :این نرم افزار را می توان یکی از موفق ترین نرم افزارهای کامپیوتری دانست که به طور خاص برای مدل سازی معادله ساختاری طراحی شده اند. نرم افزار آموس (ایموسAmos ) نرم افزاری برای مدل سازی معادلات ساختاری  است که مدل سازی معادله ساختاری را به شیوه ای ترسیمی ارائه می دهد، به نحوی که می توان به سرعت مدل ها را تعریف کرد، محاسبات را انجام داد و در صورت نیاز آن ها را به سادگی اصلاح کرد.

پایگاه های معتبر علمی برای مقالات مدیریت گردشگری

مهم ترین پایگاه های مقالات رشته مدیریت  بر اساس اثربخش بودن، سطح مقالات و تعداد ارجاعات به صورت زیر دسته بندی می شود:

  • Emerald: ین پایگاه علمی متعلق به انتشارات معروف امرالد است و به ارائه منابع علمی تخصصی (کتاب و نشریه)در حوزه های موضوعی مدیریت، علی الخصوص مدیریت مالی می پردازد.
  • Science Direct: پایگاه الزویر نیز یکی از دیگر از مفیدترین منابع مقاله به حساب می آید که حوزه های مختلف مدیریت،علوم انسانی و … را شامل می شود.
  • Springer: این پایگاه نیز همچون الزویر تمامی زمینه های علم را شامل می شود که به تازگی مقالات با کیفیتی در زمینه ی رشته مدیریت مالی در آن به چاپ می رسد.

خدمات  مشاورتز در قبال انجام پایان نامه مدیریت گردشگری

در موسسه مشاورتز ما از ابتدای کار با شما هستیم: 1- بر اساس موضوع پیشنهادی از سوی شما و یا خود موسسه به شما مقاله مرجع معرفی می کنیم. 2- پس از تایید استاد راهنمای شما، پروپوزال مطابق با مقاله مرجع کامل می گردد. 3- پس از تصویب پروپوزال، گزارش و تحلیل های اقتصادی و. آماری پایان نامه شما به صورت گزارش های ماهانه انجام می شود. 4- برای کار های آماری و اقتصادسنجی شما، فایل ویدیوی آموزشی تهیه می گردد. 5- پس از تایید تمامی کارها تا اینجا توسط شما و استاد راهنما، فایل پاورپوینت ارایه مهیا می گردد. 6- در صورت تمایل، از پایان نامه شما مقالات کنفرانسی و ژورنالی استخراج می شود.

امیدواریم خواندن این مقاله مفید برای انجام پایان نامه مدیریت گردشگری باشد، در صورتیکه تمایل به سفارش انجام پایان نامه مدیریت گردشگری دارید با تکمیل فرم زیر تیم مشاورتز در خدمت شما متقاضی گرامی می باشد

 

 

این محتوا می تواند برای سرچ های زیر مفید باشد

انجام پایان نامه ارشد مدیریت جهانگردی ، انجام پایان نامه ارشد مدیریت گردشگری ، انجام پایان نامه دکتری مدیریت جهانگردی ، انجام پایان نامه دکتری مدیریت گردشگری ، انجام پایان نامه رشته گردشگری ، انجام پایان نامه مدیریت توریسم ، انجام پایان نامه مدیریت جهانگردی ، انجام پایان نامه مدیریت گردشگری ، سفارش انجام پایان نامه مدیریت گردشگری ، نگارش پروپوزال مدیریت گردشگری